Шкільна преса як корпоративне ЗМІ

Автор(и)

  • O. I. Oblasova Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара, м. Дніпропетровськ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.47.104846

Анотація

Розглядаються специфічні психологічні особливості підлітків у контексті читацьких зацікавлень. Аналізуються різновиди журналів для підліткової аудиторії: пізнавальні (енциклопедичні, ігрові); розважальні (журнали кросвордів, коміксів); навчальні (релігійні, освітні, освітньо-ігрові); художні (літературні, мистецькі); наукові (науково-технічні, науково-художні). Визначено, що найголовнішою особливістю шкільної преси є функціонування за принципом «діти для дітей», що дозволяє стежити за життям сучасного підлітка.

Біографія автора

O. I. Oblasova, Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара, м. Дніпропетровськ

кандидат історичних наук, доцент

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Журналістика та засоби масової інформації