Оцінка юзабіліті освітніх сайтів: методи і технології

Автор(и)

  • S. V. Titov Харківська державна академія культури, м. Харків, Україна
  • O. V. Titova Харківська державна академія культури, м. Харків,

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.47.104815

Анотація

Розглядаються методи оцінки й підвищення юзабіліті освітніх сайтів, а також технології, які рекомендовано використовувати для здійснення аналізу поведінки користувачів освітніх інтернет-ресурсів. Класифіковано методи юзабіліті й показано, що для освітніх сайтів найдоступнішими та найзручнішими є методи, пов’язані з опитуванням користувачів. Розроблені рекомендації дозволяють поліпшити зовнішній вигляд та зручність роботи освітніх сайтів.

Біографії авторів

S. V. Titov, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат технічних наук, доцент

O. V. Titova, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат технічних наук, доцент

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Документознавство та інформаційна діяльність