Особливості архітектури курсу для змішаної моделі навчання

Автор(и)

  • N. S. Kravets Харківська державна академія культури, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.47.104814

Анотація

Розглянуто переваги та недоліки дистанційної моделі навчання. Наведено огляд публікацій, у яких досліджується змішане навчання як методологія, яка дозволяє максимально використовувати плюси традиційного і дистанційного навчання й нівелювати їх мінуси. Описано моделі реалізації концепції змішаного навчання. Проаналізовано форми реалізації елементів курсу для змішаної моделі порівняно з традиційною і дистанційною моделями. Розглянуто перспективні напрями розвитку освітніх технологій, які можуть використовуватися як елементи змішаного курсу.

Біографія автора

N. S. Kravets, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат технічних наук, доцент

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Документознавство та інформаційна діяльність