Інформаційно-аналітичний супровід освітньої підсистеми суспільства

Автор(и)

  • O. M. Kobeliev Харківська державна академія культури, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.47.104806

Анотація

Розглядаються сутність та особливості інформаційно-аналітичної діяльності бібліотек в освітній підсистемі суспільства. Зазначається: сучасні тенденції розвитку висувають нові вимоги до людини, освіти, зокрема її змісту, що відіграє вирішальну роль у становленні кожної особистості. Ідеї, знання, технології змінюються швидше людського покоління. Констатується, що проблему накопичення і введення до загального обігу наукових баз знань можна вирішити за допомогою бібліотек, які за тисячолітню історію свого існування не лише накопичили значний обсяг інформації, але й набули безцінного досвіду її організації.

Біографія автора

O. M. Kobeliev, Харківська державна академія культури, м. Харків

доктор наук із соціальних комунікацій, доцент

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Документознавство та інформаційна діяльність