Про співвідношення понять «кінореклама» й «екранна реклама»

Автор(и)

  • Yu. S. Shevchuk Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.48.104609

Анотація

Проаналізовано визначення і співвідношення понять «кінореклами» й «екранної реклами»: терміном «кінореклама» можна позначати: а) рекламу у фільмі як Рroduct Рlacement (інкорпоровану до фільму технологію просування бренда); б) власне рекламні кіноролики; в) художній фільм як носій певної ідеології; г) художній фільм як рекламу територій (туристична реклама). Зазначено, що поняття «екранної реклами» є ширшим, оскільки містить також телевізійну рекламу.

Біографія автора

Yu. S. Shevchuk, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

здобувач

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології