Формування електорального іміджу через тележурналістику

Автор(и)

  • I. P. Kovalenko Харківська державна академія культури, м. Харків, Україна
  • O. I. Romanyuk Харківська державна академія культури, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.48.104603

Анотація

Розглянуто проблему формування електорального іміджу через журналістську діяльність на телебаченні. Акцентовано на ролі її технологічних чинників. Розкрито прийоми формування іміджу кандидатів та політичних сил у контексті різних форм агітаційної діяльності в період виборчих кампаній. Доведено, що системна робота тележурналістів щодо формування електорального іміджу та донесення його до виборців є найважливішою складовою успіху виборчої кампанії.

Біографії авторів

I. P. Kovalenko, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент

O. I. Romanyuk, Харківська державна академія культури, м. Харків

доктор політичних наук, професор 

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Журналістика та засоби масової інформації