Соціальні комунікації телевізійних програм гастрономічного спрямування

Автор(и)

  • K. V. Hrubych Інститут кіно і телебачення Київського національного університету культури і мистецтв, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.48.104601

Анотація

Визначаються основні принципи диференціації технологій кулінарних проектів через призму ролі та значення їжі, досліджуються складові сучасних кулінарних телевізійних шоу, а також виокремлюються комунікаційні технології, що дозволяють кулінарним телепередачам досягати головної мети — поширення гастрономічно-культурологічного досвіду українського народу серед телеглядачів України, бути обов’язковими в мережі мовлення кожного загальнонаціонального телеканалу.

Біографія автора

K. V. Hrubych, Інститут кіно і телебачення Київського національного університету культури і мистецтв, м. Київ

телеведучий, старший викладач

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Журналістика та засоби масової інформації