Теоретичне осмислення рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.48.104569

Анотація

Наведено огляд публікацій, у яких висвітлюються сутнісні характеристики рекламної комунікації в книжковій галузі. Виявлено основні напрями вивчення реклами сучасними дослідниками. Доведено, що праці, присвячені книговидавничій, книгорозповсюджуючій рекламі, здебільшого мають практичну спрямованість: у них аналізується специфіка розробки, створення, розміщення рекламної інформації видавничої продукції і послуг, немало праць стосується вивчення історії розвитку реклами та рекламної діяльності, сутності та видів книговидавничої і книготорговельної реклами, переваг та недоліків окремих носіїв реклами.

Біографія автора

T. D. Bulakh, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства