Упровадження медіаосвіти в освітній процес початкової школи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.053.22

Анотація

Розкрито необхідність упровадження медіаосвіти в освітній процес початкової школи. Зазначено, що медіаосвіта, впливаючи на всі сфери життя й діяльності молодшого школяра — його психіку, світогляд, здоров’я, уможливлює розвиток інтелектуального та творчого потенціалу, здібностей, самостійного критичного мислення, формує вміння орієнтуватися в сучасних інформаційних потоках, виховує компетентного медіаспоживача, підвищує рівень медіаграмотності. Висновано: надійно вбезпечити себе від деструктивного впливу сучасних інформаційно-комунікаційних технологій можна лише завдяки розвитку інформаційної культури та компетенції, які мають формуватися в контексті безперервної медіаосвіти.

Ключові слова: медіа, медіаосвіта, медіаграмотність, медіакультура.

Біографія автора

V. A. Melamed, Пісочинська загальноосвітня школа I–III ступенів «Мобіль», смт Пісочин

учитель початкових класів

Посилання

Concept of implementation of media education in Ukraine. Retrieved from http://www.ispp.org.ua/news_44.htm. [In Ukrainian].

Ivanov V. F. and Voloshenyuk, O. V. (Ed.-comp.). (2012). Media education and media literacy: a textbook. V. V. Rizun (Scientific ed.). Kyiv: Free Press Center. [In Ukrainian].

Baryshpolets O. T., Naidionova, L. A., Mironenko, G. V., Golubeva, O. Ye., Rizun, V. V. and others. (2009). Media culture of the person; socio-psychological approach: educational and methodical collection. L. A. Naidionova, O. T. Baryshpolets (ed.). Kyiv: Millennium. [In Ukrainian].

Fedorov, A. V. (2009). Media education: yesterday and today. Moscow: IPO UNESCO WFP “Information for All”. [In Russian].

Chelisheva, I. V. (2006). The first steps in mastering family media literacy. Media Library, 3. [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-01

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології