Медіапростір як ареал побутування інформаційної культури

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.053.14

Анотація

У розвідці за допомогою системного підходу досліджено медіапростір як ареал побутування інформаційної культури. Медіапростір — система відносин виробників і споживачів інформації — розглянуто з позиції чотирьох взаємопов’язаних компонентів: генератори повідомлень; отримувачі інформаційних потоків через певні канали передачі інформації (телеканали, радіоканали, Інтернет тощо); сфера високотехнологічного виробництва; працівники законодавчої та виконавчої гілок влади.

Ключові слова: інформаційна культура, медіапростір, система медіапростору, «людська складова» підсистеми медіапростору.

Біографія автора

N. I. Kuchyna, Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне

кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри культурології та музеєзнавства

Посилання

Baudrillard, J. (2004). Simulations and simulation. Kyiv: Publishing House Solomiya Pavlychko “Osnovy”. 230 p. [In Ukrainian].

Vyselko, I. V. (2011). Media space as a sociocultural phenomenon: theoretical intelligence and practical implications. Retrieved from http://www.ovyn.kpi.ua/2011-1/08-filos-Vyselko.pdf. [In Ukrainian].

Hrytsay, S. V. (2012). Definition of the concept of “media space” from the standpoint of an interdisciplinary approach. Visnyk of the Kharkiv State Academy of Culture, 36. [In Ukrainian].

Darmoriz, O. (2012). Features of the development of information culture in the era of globalization. Bulletin of Lviv University. Series: Philosophical Sciences, 15, 190-196. [In Ukrainian].

Luhmann, N. (2005). The reality of the media. A. Yu. Antonovsky (Transl.). Moscow: Praxis. 256 p.

McLuhan, G. M. (2003). Media Understanding: External expansion of a person. Moscow: Inform. 464 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-01

Номер

Розділ

Документознавство та інформаційна діяльність