Адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні: проблеми, становлення, розвиток

Автор(и)

  • Ye. V. Tolok Київський національний університет культури і мистецтва, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.49.104642

Анотація

Розглядається адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні. Досліджено організаційно-правові засади державного контролю рекламної діяльності як складову адміністративно-правового регулювання. З’ясовано, що однією з форм адміністративного впливу на рекламну діяльність є встановлення та порядок здійснення державного контролю, мета якого — забезпечення дотримання учасниками рекламного ринку законодавства про рекламу під час здійснення ними рекламної діяльності. Виявлено основні проблеми адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності і перспективні напрями в цій сфері.

Біографія автора

Ye. V. Tolok, Київський національний університет культури і мистецтва, м. Київ

аспірант

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології