DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5333.49.104642

Адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні: проблеми, становлення, розвиток

Ye. V. Tolok

Анотація


Розглядається адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні. Досліджено організаційно-правові засади державного контролю рекламної діяльності як складову адміністративно-правового регулювання. З’ясовано, що однією з форм адміністративного впливу на рекламну діяльність є встановлення та порядок здійснення державного контролю, мета якого — забезпечення дотримання учасниками рекламного ринку законодавства про рекламу під час здійснення ними рекламної діяльності. Виявлено основні проблеми адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності і перспективні напрями в цій сфері.

Повний текст:

PDF


ISSN 2522-1132 (Online), ISSN 2410-5333 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net